HTML

Helvét napló

Svájcban (Lausanne) töltött egy évem legfontosabb élményeit mutatom be.

Friss topikok

  • peetmaster: "a Madam/Sir sorrendet használtam, de kiderült, hogy az úgy nem ok" mé'? És a however? az is mé'? (2015.05.17. 02:08) Job hunting training
  • Huffnágel Pista: @Neander: "Úgy gondolom, hogy ez a Férfiak elnőiesedéséről szól (Ice T a "pussyfication, elpinás... (2015.02.23. 07:01) Gondolatok Conchita Wurst kapcsán
  • peetmaster: mivel ezzel a világmegNEMváltással lelomboztál, ezért cserébe beszólok, hogy "volt aki unblock ol... (2015.01.28. 11:48) Academic writing
  • peetmaster: Ezt valamennyire tudom, hogy milyen. Én is éreztem ilyen szürreálisan már magamat. Talán a termész... (2014.12.16. 15:28) A kilátó
  • peetmaster: "Azt hiszem, ez a kettő egyformán szörnyű lehet." Ez nagyon bölcs... (2014.12.16. 15:27) Kincsek és csodák

Címkék

Nevetés,vidámság, jókedv

2013.09.25. 08:07 Helvetia

Nem gondoltam volna, hogy erre is sor kerül, hogy egy svájci munkatárs mondja nekem a világon a legszebb dolgot azok közül, amit eddig valaha mondtak nekem, tök egyszerűen, tök simán és munkaidőben. El fog menni egy másik munkahelyre, ahol nagyobb karrier előrejutási lehetősége lesz és valószínűleg több pénzt is fog keresni, német nyelvterületen lesz, tehát az anyanyelvén beszélhet és még csak ingáznia sem kell.
Azt mondta, hogy azért sajnálja, hogy el fog menni, mert amióta itt vagyok, azóta szeret itt dolgozni, mert vidámságot hoztam ide. Tényleg teljesen meghatódtam, utána persze rájöttem, hogy ilyet már egy páran mondtak nekem (életemben legelőször a röszkei plébános bácsi mondta az első gyónásom előtt, hogy a mosolyom az nem véletlen, hanem Isten ajándéka – kiskamaszként mondjuk jobban örültem volna neki, ha inkább szépséggel áldott volna meg, most meg annak, ha okossággal – no de kinek mi jutott ugyebár. Anyukám is szokta mondani, hogy amikor belépek a házba, akkor egyből meghangosodik minden és amikor elmegyek, akkor unalmas csönd lesz. Mamám meg azt mondta, amikor a műtéte utána felhívtam, hogy szinte jólesett neki ott a kórházban sok idős beteg között az a vertyógos jókedvem, ami a telefonon keresztül is átjött. És egy budapesti barátom is mondta -, amikor hangosan nevetgéltünk a feleségével miközben kőkeményen dolgoztunk és persze tök ingyen -,hogy ő is szociológus akar lenni, ha ez ilyen jókedvvel jár) de valahogy más ezt egy svájci szájából hallani, akik azért mégsem olyan közvetlenek, így sokkal intenzívebben esik jól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://helvetia.blog.hu/api/trackback/id/tr235532519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása